DIA INTERNACIONAL DE L’ART – ACCIÓ “EL REC NOU” – DEMÀ A LES 12H / MONESTIR DE SANT ESTEVE

11/04/2014

Demà celebrem el Dia Internacional de l’Art i ho fem amb una acció participativa titulada “El Rec Nou“.

Inici i lloc de convocatòria
L’acció començarà a les 12-12:15h del matí davant del monestir de Sant Esteve i acabarà a les 13:15h davant de l’Estany.

Per on passarem?
El recorregut passarà per davant del Museu Arqueològic, la llotja el Tint i l’Espai Eat Art – Fundació Lluís Coromina
i llavors enfilarem la plaça de les rodes i estany.

Què farem?
Omplirem un parell de galledes d’aigua i les anirem transportant entre tots fins a l’estany.
I davant de cada centre d’art ens aturarem i regarem una mica l’espai per fer créixer la cultura.
Quan arribem a l’estany tornarem l’aigua de Sant Esteve a l’estany

1) la importància de l’aigua a nivell local i global
simbòlicament, ja que quotidianament hem extret recursos de l’estany, amb aquesta acció fem un reconeixement simbòlic a aquest important ecosistema i li tornem l’aigua que ens és font de vida i coneixement.

2) la importància estratègica de vincular la Banyoles “interior” amb la Banyoles de l’Estany

3) la importància de l’art i la creació com a mecanisme per fer reflexionar ètica i estèticament a les societats.

Futurs
Tot l’esdeveniment vol acabar amb una exposició amb tota la documentació recopilada per tots els participants.

Hi pot participar tothom