Conversa en directe amb Laia Torrents de cabosanroque

04/05/2020

El pròxim dijous 7 de maig a les 19 h tindrà lloc la primera conversa en directe del cicle que ha obert la Fundació Lluís Coromina per donar a conèixer els projectes vinculats a l’entitat. Obrirà l’activitat el directe amb Laia Torrents de cabosanroque, un duet d’artistes sonors instal·lats al Puntal – Laboratori de les Arts.

La formació neix d’un nombrós col·lectiu musical format a Barcelona l’any 2001. A cavall entre les arts plàstiques i escèniques, i la música experimental, el seu treball gira al voltant de les capacitats preformatives de la màquina, l’objecte i el so. Actualment està format per Laia Torrents (1976), llicenciada en Enginyeria Superior Industrial per la UPC i estudis superiors de Composició, Harmonia i Arranjaments al Taller de Músics, i Roger Aixut (1975), llicenciat en Arquitectura per la UPC.

La conversa es podrà seguir a través d’instagram live al perfil @fundaciolluiscoromina.