Conversa en directe amb la Fundació Mona

29/05/2020

El pròxim dijous 4 de juny conversarem en directe amb la directora de la Fundació Mona, Olga Feliu. Una organització sense ànim de lucre que neix el 2001 per trobar solucions al problema del tràfic de primats, el seu maltractament en nom del món de l’espectacle i la tinència il·legal al territori.

Molts d’aquests primats rescatats han viscut llargs anys en absoluta soledat  i terribles condicions, però el centre de rehabilitació els proporciona una excel·lent llar, on es recuperen vivint en família amb els seus congèneres, en un entorn natural. Des de la fundació també es duu a terme un gran treball d’educació i sensibilització, a més de recerca etològica (per monitoritzar i millorar el benestar d’aquests animals rescatats, i per una altra com a eina per a dilucidar incògnites sobre el comportament dels nostres avantpassats). Així mateix, s’ofereix formació en primatologia i ciències afins a professionals i persones interessades a formar-se en aquest camp.

La conversa tindrà lloc el pròxim dijous 4 de maig a les 18:30 h a través d’instagram live i serà conduïda pel director de la Fundació Lluís Coromina, Ricard Planas.