Conversa en directe amb el cineasta Albert Serra (Andergraun Films)

11/05/2020

En el marc del cicle on line de la Fundació Lluís Coromina per donar a conèixer els projectes que formen part de l’entitat, el pròxim dijous 14 de maig es durà a terme una conversa en directe a través de l’instagram de la Fundació amb el cineasta Albert Serra (Andergraun Films) i Ricard Planas, director de l’entitat. El diàleg girarà al voltant de “La natura com a personatge”.

Fundada el 2004, Andergraun Films basa la seva identitat en el compromís en el cinema d’autor i d’avantguarda. El seus projectes abasten des llargmetratges de ficció fins a instal·lacions audiovisuals, passant ocasionalment per serveis a la producció de llargmetratges internacionals amb afinitats artístiques. La productora ha rebut nombrosos premis en festivals internacionals, ha format part en fires d’art de prestigi mundial i les seves produccions han estat celebrades unànimement per la crítica especialitzada. L’empresa ha produït o coproduït fins a dia d’avui tota la filmografia del realitzador Albert Serra, de la mà de la productora Montse Triola.

La conversa es podrà seguir a les 19 h a l’instagram de la Fundació: @fundaciolluiscoromina. Els assistents virtuals que ho vulguin, podran formular les seves preguntes en directe i seran traslladades al cineasta.