Conferència sobre Lluís Vilà al cicle “Cinc cèntims de creació local”

20/02/2020

L’Ateneu Bar de Banyoles acull la tercera conferència del cicle “Cinc cèntims de creació local” aquest dijous 20 de febrer a les 8 del vespre. El fotògraf Joan de la Parra i la professora d’Art Contemporani a la Universitat de Girona (UdG) Lluïsa Faxedas parlaran del pintor, escultor i dissenyador Lluís Vilà, coincidint amb el 10è aniversari de la seva mort.

El cicle “Cinc cèntims de creació local”, és una proposta de la Biblioteca de Banyoles i el Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles per donar a conèixer i reivindicar la producció cultural de la comarca del Pla de l’Estany en diferents àmbits. Aquest any, el propòsit del cicle és donar a conèixer pintors i artistes a partir de converses entre persones coneixedores de la seva tasca, sigui per la seva formació, o pels seus vincles personals, professionals o familiars.

La conversa tindrà lloc a l’Ateneu Bar i serà moderada per la periodista Bàrbara Julbe.