Concerts Privats al Puntal -laboratori de les arts- dins el 9è Festival (a)phònica 2012

14/07/2012

La iniciativa Concerts Privats organitza concerts íntims en espais genuïns, que després es converteixen en documents audiovisuals. Enguany han organitzat per primera vegada Concerts Oberts, un concurs en el qual hi participen més de 300 bandes novelles catalanes.

Actuació dels dos grups guanyadors d’aquest concurs: per una banda, PETRUS, per la qualitat i solidesa de la proposta amb influències de folk americà. De l’altra, VENANCIO Y LOS JÓVENES DE ANTAÑO, per la qualitat i el risc de la proposta, amb influències igual de llunyanes i diferents.

L’ espai escollit en aquesta ocasió i dins el marc del 9è Festival (a)phònica 2012 ha esta El Puntal -laboratori de les arts- de Banyoles.