Albert Cirera en concert a l’Espai Eat Art

05/03/2017

El proper 22 d’abril a les 20:30h Albert Cirera presenta a l’Espai Eat Art el seu projecte a saxo solo Cirerot. Cirera és un dels músics més reconeguts i versàtil en estils i participa en nombrosos projectes que van del jazz més clàssic al més contemporani i arriscat i, fins i tot, en alguns més propers al pop o la cançó d’autor. A través d’una performance radical, el saxofonista endinsarà l’espectador cap a sonoritats agrestes i escarpades, salvatges i colossals.

El preu de l’entrada del concert és de 4 € (venda a taquilles una hora abans de l’espectacle).