cabosanroque presenta per primera vegada ‘La trilogia de teatre expandit’ al Festival Grec Barcelona 2023

06/07/2023

Després del seu pas pel Festival (a)phònica amb la instal·lació ‘Dimonis’, el col·lectiu d’artistes cabosanoque ara presenta ‘Una trilogia de teatre expandit’ per primera vegada al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, en el marc de la nova edició del Festival Grec Barcelona. Una proposta a mig camí entre una peça teatral i una exposició que inclou tres instal·lacions immersives en les quals l’espectador es troba cos a cos amb l’artifici. Una lectura original de tres figures clau de la literatura catalana (Brossa, Verdaguer i Rodoreda), en una seqüència que s’inicia amb ‘No em va fer Joan Brossa’ (2016), una fantàstica òpera d’objectes sobre el paisatge, seguida de ‘Dimonis’ (2020), sobre la possessió, basada en textos de Verdaguer, i culmina amb ‘Flors i Viatges’ (2023), una estremidora peça sobre la guerra i les dones a partir de l’obra de Rodoreda.

La trilogia es podrà visitar fins al 30 de juliol, exceptuant la instal·lació dedicada a Brossa, que finalitza el pròxim 12 de juliol. Entrades i més informació a www.cccb.org i www.barcelona.cat/grec