La Fundació Arranz-Bravo i l’Espai Eat Art preparen un conveni de col·laboració per produir algunes exposicions conjuntament

21/05/2011

L’artista Eduard Arranz-Bravo, un dels màxims exponents de l’art català del segle XX i XXI va visitar l’Espai Eat Art i el Showroom Lluís Vilà de Banyoles. Arranz-Bravo, ho va fer acompanyat de l’historiador i director de la seva Fundació, Albert Mercadé –el primer per l’esquerra de la imatge inferior esquerra– i del pintor i estret col·laborador de l’artista, Miquel Gelabert –al fons de la imatge inferior esquerra. “Interfície en construcció, essència elBulli” de Pere Gifre va ser l’exposició que van visitar a la seu de la plaça major de Banyoles. Ferran Adrià i Arranz-Bravo han estat des de fa molts anys bons amics. La visita també s’emmarca dins la futura col·laboració entre la Fundació Arranz-Bravo, ubicada a l’Hospitalet de Llobregat, i els espais Lluís Vilà.