Aquest Sant Jordi, l’Espai Eat acull el recital de ‘Nus de carn’ d’Irene Tarrés

03/04/2024

El proper 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi, l’Espai Eat Art de Banyoles acollirà el recital poètic i musical del poemari nus de carn d’Irene Tarrés Canimas, on l’acompanyarà la violinista Helena Masafrets. L’acte, que començarà a les 19 h, comptarà amb la col·laboració especial de Maria Calo i Teseu Tarrés Canimas i clourà amb un espai de venda i signatura de llibres i un petit piscolabis.

nus de carn és el nou poemari de l’escriptora, on parla dels lligams de la maternitat a partir de quaranta-cinc tankes (poesia japonesa de caràcter breu), que reflecteixen diversos moments espigolats d’una experiència intensa. L’obra ha rebut el Premi Octubre Vicent Andrés Estellés de Poesia per part d’un jurat format per Roger Mas, Irene Mira-Navarro i Blanca Llum Vidal.

Irene Tarrés Canimas ha publicat diversos reculls de poemes, entre els quals destaca I si ens enfonsem? o Treta de terra, aquest últim amb il·lustracions d’Albert Tarrés. També és l’autora de Chureca, una obra de teatre guanyadora del premi Josep Ametller 2015, de la revista Recvll, i que Marc Rossich va dirigir a la Sala Beckett, i del dietari Dents de gebre, publicat al web del Col·lectiu Pere Quart. Actualment, combina l’escriptura amb l’ensenyament de Llengua Catalana i Literatura a l’Institut Josep Brugulat.