REMOR, una aproximació sonora i visual al CN Banyoles

dimarts, 16 juny - 20:00h | Espai Eat Art

La Fundació Lluís Coromina us convida, dimarts dia 16 de juny a les 20h, a la presentació de l’exposició Remor, que esdevé una aproximació sonora i visuals a un fragment de la història del Club Natació Banyoles. La inauguració anirà a cura dels nous patrons de la fundació, David Moner i Jordi Gimferrer, que estaran acompanyats pel president de l’entitat Lluís Coromina Isern.

L’exposició, que es podrà veure fins a finals de juliol i sota la curadoria de l’artista Josep Masdevall i del crític d’art Ricard Planas, s’emmarca dins els actes dels 90 anys del CN Banyoles i, així mateix, dins la programació d’exposicions del festival Aphònica.

col·labora
Club Natació Banyoles · Centre Català de Rem Olímpic · Federació Catalana de Rem · Bonart Cultural · Alter Sinergies