Debat electoral sobre polítiques culturals de Banyoles

dijous, 28 maig - 15:56h |

Des de Banyoles Televisió i la Fundació Lluís Coromina tenim l’interès de saber i difondre les polítiques culturals de tots els partits polítics que concorren a les properes eleccions municipals.
Alhora, volem servir de plataforma per donar a conèixer un dels àmbits en el qual la ciutat i la comarca esdevenen capdavanteres.

Per aquesta raó, us convidem a presenciar un debat electoral focalitzat en els temes culturals de la ciutat de Banyoles el proper dijous 14 de maig a les 19h a la Seu que la Fundació Lluís Coromina té al Carrer Girona, 161 – El puntal lab. L’acte s’estructura en dos apartats: presentació de les propostes culturals per les eleccions i un torn de debat.

A més, serà emès, posteriorment, a Banyoles Televisió a través de TDT (Pla de l’Estany, Gironès, Alt i Baix Empordà i La Selva Interior) i estarà publicat al portal web.