Concert de Tracapangã

divendres, 12 gener - 20:00h | Espai Eat Art

Tracapangã explora el binomi ritme i melodia des d’una òptica singular i sense pèls a la llengua. Es defineixen amb aquestes paraules o sons: “______DRANTANKAN_TURITANDANTI___TURITANDANKAN___TANDANKAN_____ ______TRAPAM_DETRAPAM__DETRAPANGAM____TRAPAN-DE____TRIPAGNïnGAM______”. João Pereira és músic, compositor i performer actiu en una infinitat d’estils i contextos creatius. Mariana Dionísio és una cantant, improvisadora i compositora que ha qüestionat el paper de la veu en la tradició musical, explorant el seu potencial tècnic, tímbric i poètic com a expressió sonora de les paraules.

Marianna Dionísio – veu
João Lopes – bateria

Entrades: 5 € a taquilla el dia del concert.