Actuació d’Imma Colomer i Dioni Chico a l’Espai Eat Art Lluís Vilà, VIII Festival (a)phònica 2011

27/06/2011

La màgia d’en Calders és un espectacle que recull una quinzena de contes dels llibres Cròniques de la veritat oculta, De teves a meves i L’honor a la deriva. Són relats d’evasió i de màgia plens d’ironia, humor i fantasia. A través d’un dels escriptors més llegits de la literatura catalana, la narració de l’actriu Imma Colomer i l’acompanyament de la música d’acordió de Dioni Chico ens despertaran, de ben segur, la imaginació.
Dins el vuitè Festival (a)phònica 2011 actuació a l’Espai eat Art Lluís Vilà de Banyoles.

Pere Calders (1912-1994) va trobar en el conte la llibertat que no li oferia cap altre gènere. Amb un univers fictici poblat d’éssers i fenòmens sobrenaturals, moltes de les seves narracions arrenquen d’una situació estable, en què els personatges se senten segurs i, gradualment o de sobte, aquesta tranquil.litat es veu trasbalsada per un element estrany i imprevist.

Text del programa (a)phònica.