Actes d’homenatge a CARLES FONTSERÈ 2012

17/05/2012

El passat mes d’abril es va convocar una primera reunió de treball, enfocat a posar de relleu la figura de Carles Fontserè (en el cinquè aniversari de la seva mort) a través d’activitats que posin de relleu les seves diferents facetes artístiques i intel.lectuals (cartellista, pintor, escriptor, periodista…) malgrat que s’intentarà posar èmfasi en un apartat que resta poc conegut: la de fotoperiodista. Una vessant que resta acompanyada per un fons fotogràfic de primer ordre, ubicat en el seu estudi de Porqueres.

Des de bonart cultural i la Fundació Lluís Coromina [El Puntal, Espai Eat Art i LLuís Vilà Showroom], conjuntament amb el suport de l’Ajuntament de Banyoles i Porqueres, i amb la complicitat de Terry Broch, dona de Carles Fontserè, es va iniciar el repte d’engegar aquest seguit d’activitats. Així mateix el Departament de Cultura de la Generalitat, a través del seu representant a Girona, Antoni Baulida, també forma part d’aquest comitè inicial impulsor que ara obrim a un ventall més ampli de la societat gironina i catalana.