L’Espai Isern Dalmau acull l’exposició ‘Fem visible els invisibles: Carles Fontserè’

26/08/2019

La Fundació Lluís Coromina presenta a l’Espai Isern Dalmau de Barcelona l’exposició sobre Els invisibles de Carles Fontserè: Fem visible els invisibles: Carles Fontserè.

La Nova York de mitjans dels anys cinquanta era una ciutat plena d’oportunitats, però també de contrastos socials que es visibilitzaven en el carrer. En els mitjans de comunicació no era freqüent posar de manifest aquesta “altra” realitat, però l’ull sempre despert i crític de Carles Fontserè va saber captar-ho com ningú: persones sense sostre o amb problemes de diferents característiques, com alcoholèmia, drogaddicció, trastorns psicològics… Així doncs, aquesta exposició és un viatge que, com apunta el seu creador, “ens fa conèixer el fons de les cavernes de les nostres civilitzacions i ens ajuda a veure allò que normalment no volem veure”. Una manera de posar en relleu que els problemes d’ahir tot sovint també són els d’avui. En aquest sentit, l’exposició també serveix per sensibilitzar sobre la campanya de Càritas que, sota el títol Fem visibles els invisibles, posa en coneixement aquesta realitat social que es veurà a través de les més de vint imatges que s’exhibeixen a l’exposició, totes en blanc i negre i amb còpia d’època, i que la Generalitat de Catalunya que conserva i difon a través de l’Arxiu Comarcal del Pla de l’Estany.

Inauguració: Dijous 19 de setembre a les 19:30 h

Dates exposició: Del 19 de setembre al 2 de novembre de 2019

Horaris:
De dilluns a divendres de 17 h a 20 h

Localització: Espai Isern Dalmau | Carrer Mallorca, 305, local 2 – Barcelona | 08037