Història – El Puntal

ESPAI LLUÍS VILÀ, ubicat en els baixos d’El Puntal -laboratori de les arts-, de la Fundació Lluís Coromina es va inaugurar el maig del 2011 a la ciutat de Banyoles i, ara, el 2013 es museitza. És un lloc de trobada, de reflexió, d’art, de coneixement, de venda, de mecenatge, d’intercanvi i d’aprenantatge de les arts. S’exposen de manera permanent les obres dels tres autors contemporanis més significatius del segle XX al Pla de l’Estany i referència en el panorama català: el fotògraf i cartellista Carles Fontserè, el dissenyador industrial i escultor Rafael Marquina i el pintor i escultor Lluís Vilà. L’espai canvia cada sis mesos per presentar obres poc conegudes o inèdites de Vilà, Fontserè i Marquina i, a banda de donar entrada a tots els amants de l’obra dels artistes, també obre una àrea amb material docent per a les escoles.

SHOWROOM És l’espai de la Fundació Lluís Coromina, ubicat a El Puntal,  i destinat a les exposicions temporals, de caràcter nacional i internacional. Exhibicions que, a través principalment de l’art contemporani, expliquen els tres temes nuclears de la fundació: el paisatge, el món animal i les persones.

També s’ha pensat com un lloc de trobada, de reflexió, d’art, de coneixement, de venda, de mecenatge, d’intercanvi. I a banda de donar entrada a tots els amants de l’art, del paisatge, dels animals amb exposicions com les de Jordi Sabater Pi, també disposa d’una àrea amb material docent per a les escoles.

ESPAI EATART · lluís vilà
Plaça Major, 33  Banyoles  17820
Tlf. (+34) 972 575 229 (tardes)
fundacio@fundaciolluiscoromina.org
fundacio@fundaciolluiscoromina.cat

www.fundaciolluiscoromina.org
www.fundaciolluiscoromina.cat

dimecres de 10 a 14h.
dijous i divendres de 16.30h a 20.30h
dissabtes matins de 11h a 14h i tardes de 16.30h a 20.30h.