Es presenta l’escultura solidària ‘Re-Néixer’ amb l’objectiu de recaptar fons per la Fundació Plant for the Planet

19/08/2019

La Fundació Lluís Coromina, amb el suport de la Fundació Plant for the Planet i bonart cultural, presenten l’escultura solidària naturalitzada Re-Néixer: una obra de l’artista Assumpció Mateu que, amb la base d’un Seat 600, posa èmfasi en l’esperança de regeneració del planeta i del seu futur. L’obra, que ha estat exposada recentment en el Saló de l’Automòbil 2019 de Barcelona 2019 i presentada al Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, es donarà a conèixer per tal de ser venuda i recaptar fons per la Fundació Plant for the Planet.

Presentació: Divendres 27 de setembre a les 19:30 h

Localització: La Perpinyana | Pla de la Perpinyana, 34 – Porqueres | 17834