Carles Bros presenta l’exposició “Fusió_L’art del te” a l’Espai Eat Art

04/03/2020

La Fundació Lluís Coromina – Espai Eat Art acull l’exposició Fusió_L’art del te de l’artista Carles Bros, una mostra dedicada al te que neix arran de les moltes cerimònies a les que ha assistit l’autor en els seus viatges a la Xina. Formada per obres pictòriques realitzades amb te, tinta xinesa, embalatges i lletres xineses, l’exposició ha estat creada de manera gestual i minimalista, a partir de la filosofia zen de l’artista.

La presentació de la mostra, que anirà acompanyada de música tradicional xinesa i banderoles de seda natural, comptarà amb una cerimònia del te amb degustació.

Inauguració divendres 20 de març a les 19:30 h.

Informació de l’artista:

Carles Bros és un pintor i escultor nascut a Terrassa (1956) que s’ha dedicat a l’art des de ben petit, quan treballava i estudiava amb la seva mare Joaquima Solanes, també artista i pintora. S’ha format a l’Escola Martínez Lozano, a les Jornades d’estudis d’art contemporani de l’Universitat de Girona i al Cercle Artístic de Barcelona, on va fer els estudis de Comissariat i Gestor Cultural. Des del 2012, Carles Bros ha estat l’impulsor, promotor i comissari de la Mostra d’Art Contemporani TramuntanArt i del ColerArt; ha realitzat nombros viatges per Europa, Àsia i Àfrica; ha participat a més de cinquanta exposicions individuals i ha rebut diversos reconeixements a nivell nacional i internacional.

Dates exposició: Del 20 de març al 2 de maig del 2020

Localització:  Espai Eat Art | Plaça Major, 33 – Banyoles | 17820