L’exposició ‘Art Solidari’ de Càritas del Pla de l’Estany, a l’Espai Rafel Marquina del Puntal

06/11/2019

La Fundació Lluís Coromina us convida a la presentació Art solidari de Càritas al Pla de l’Estany, una exposició d’obres d’art que té com a objectiu captar fons per tal de continuar desenvolupant projectes d’acció social a la comarca. La presentació tindrà lloc el proper divendres 15 de novembre a les 19 h a l’Espai Rafel Marquina de El Puntal – Laboratori de les arts.

Càritas desenvolupa una vintena de projectes al Pla de l’Estany que permeten atendre més de 1.000 persones. Totes les persones que formen part de Càritas -socis, donants, empreses, entitats i organitzacions compromeses amb l’entitat- tenen un compromís amb aquells que no han tingut les mateixes oportunitats o que pateixen exclusió social. D’aquesta manera, el compromís esdevé un vincle i es converteix en la garantia per no oblidar, per lluitar perquè tothom pugui tirar endavant, malgrat les circumstàncies i punts de partida desiguals.

L’exposició s’inaugurarà el divendres 15 de novembre i finalitzarà el divendres 22 de novembre.

Inauguració: Divendres 15 de novembre a les 19 h

Dates exposició: Del 15 de novembre al 22 de novembre del 2019

Localització: El Puntal – Laboratori de les arts | Espai Rafel Marquina | Carrer Girona, 161 – 17820 Banyoles